Cafemøde og virtuelt bankospil

Torsdag d. 25. februar kl. 15.00-16.00 inviterer bestyrelsen alle IF Silkesinds medlemmer til en hyggelig, virtuel sammenkomst via PC, telefon, Ipad eller lignende.

Det bliver et meget afslappet og uformelt møde, hvor vi stikker ”fingeren i jorden” og hører indtil hvordan vores medlemmer har det?

Hvordan er det at leve med corona? Gode ideer til aktiviteter, når vi starter op? og meget mere.

Vi ser frem til hyggeligt møde bag skærmen 🙂

Bestyrelsen sender en invitation og et link til TEAMS-mødet ud til alle medlemmer, som vi har email-adresser på. Har du ikke fået nogen invitation, så skriv at du gerne vil deltage i arrangementet til: kasparginnerup.knudsen@silkeborg.dk

Så sørger Kaspar for at du får invitation og link til TEAMS-mødet tilsendt pr. e-mail.