Flot jubilæum

Psykiatriens Hus i Silkeborg dannede torsdag d. 9. juni en flot og hyggelig ramme for markeringen af IF Silkesinds 10 års jubilæum.

IMG_0874

Godt 80 fremmødte gæster deltog i festlighederne, og udover lidt sødt til ganen og maven var der flotte taler fra formand for Sundheds- og Forebyggelsesudvalget i Silkeborg Kommune, Elin Sonne, lokalformanden for SIND, Susan Steen og  Linda Nebel, der talte på vegne af Psykiatriens Hus og Sundhedshuset. Fælles for dem alle var ordene om, hvor stor betydning foreningens arbejde har for den enkelte.

IMG_0880

Foreningens 10 år blev i ord forfattet og oplæst af Annette Azoulay, og samtidigt illustreret med et væld af stemningsbilleder fra aktiviteter og arrangementer gennem årene på et diasshow bag scenen

Herefter kunne foreningens formand Jørgen Olesen byde velkommen til ambassadør for landforeningen SIND og sing and songwriter, Mathilde Falch, som sluttede dagen af med en meget intim og intens koncert. Mellem sangene fortalte hun om sin egen historie i psykiatrien og ikke mindst om, hvorledes hun gennem musikken kom ud på den anden side og valgte livet. En smuk koncert og stærke sange der gjorde indtryk og som sluttede dagen af på bedste vis.

1000 tak for hvert et ord, for jeres deltagelse og for de flotte gaver, vi har modtaget.

Vi er klar til endnu 10 år med idræt og fællesskab, og vi starter op igen med alle aktiviteterne til august, efter at have holdt sommerferie i juli.

Efterårsprogrammet kan findes på hjemmesiden fra 1. juli.

This entry was posted in Ikke kategoriseret. Bookmark the permalink.