Kontingent

Kontingent for medlemskab af IF Silkesind vil blive opkrævet via en reminder pr. mail eller brev (for de af jer, hvor vi ikke har en mail-adresse). I den forbindelse vil vi gerne bede om mailadresse, hvis du ikke modtager opkrævning via mail.

Pr. 1. 8. 2022 skal du betale kontingent på følgende måde:

Du skal betale via din netbank som bankoverførsel til Arbejdernes Landsbank på Reg.nr.: 5347 Kontonr.: 0510449 (IF Silkesind)

Det er også en mulighed for dig fysisk at gå ind i Arbejdernes Landsbank i Tværgade 7 i Silkeborg (gågaden) og indbetale pengene på kontoen.

VED HVER indbetaling er det VIGTIGT, at du husker at SKRIVE DIT FULDE NAVN, så vi kan se, hvor pengene kommer fra.

Har du spørgsmål, så kontakt vores kasserer.

Når du er medlem, kan du deltage frit i alle de aktiviteter, du har lyst til, såfremt der er plads på holdene.

Kontingent for at være medlem af IF Silkesind betales kvartalsvis.

august/sept/okt: 200,- kr.

nov/dec/jan: 200,- kr.

feb/mar/apr: 200,- kr.

maj/juni/juli: 150,-kr.

IF silkesind holder ferie i juli og alle aktiviteter er aflyst.

Passivt medlemskab pr. år : 200,- kr. fra maj-maj.