CykelForSagen i Silkeborg

Lørdag eftermiddag d. 19. august gentog IF Silkesind succesen fra sidste år og modtog ca. 120 cykelryttere fra CykelForSagen med flag og positive tilråb foran Hotel Scandic i Silkeborg.

Rytterne ankom med regn og vind og trætte ben på deres tur fra Ålborg men humøret var trods alt højt alligevel.

Bestyrelsen fra IF Silkesind holdt en kort tale, og vi modtog atter i år en stor donation på 10.000,- kr. som Lisbeth Crafack overrakte formanden for IF Silkesind.

Et meget flot beløb som kommer alle vores medlemmer til gode, når vi tilbyder diverse aktiviteter eller sociale tiltag i øvrigt. Vi er meget beærede over dette og sender en stor tak i retning af CykelForSagen

Efter tale og donation blev cykelryttere inviteret til at danse zumba med IF Silkesinds zumbahold, og de medlemmer eller frivillige i foreningen, der på bedste vis støttede op på dagen. Det virkede som om hele den nordlige ende af Silkeborg gyngede i takt med ildfestregattaens afslutning i midtbyen.

Vi vil gerne sige alle 1000 tak for en rigtig god oplevelse.