Kontingent

Kontingent for medlemskab af IF Silkesind vil blive opkrævet via en reminder pr. mail eller brev (for de af jer, hvor vi ikke har en mail-adresse). I den forbindelse vil vi gerne bede om mailadresse, hvis du ikke modtager opkrævning via mail.

Kontingent er:

februar – april = 200 kr.

maj – juli = 150 kr.

august – oktober = 200 kr.

november – januar = 200 kr.

Hvis du er passiv medlem er kontingent indbetalingen 200 kr. for perioden maj – april. Opkræves med kontingent opkrævning maj-juli.

Kontingent indbetales via din netbank i Arbejdernes Landsbank på  Reg.nr.: 5347  Kontonr.: 0510449 (IF Silkesind)

Det er også muligt fysisk at gå ind i Arbejdernes Landsbank, Papirfabrikken 20 B, i Silkeborg (Papirfabrikken tæt ved Bones) og indbetale pengene på kontoen.

VED HVER indbetaling er det VIGTIGT, at du husker at SKRIVE DIT FULDE NAVN i meddelelsesfeltet, så vi kan se, hvor pengene kommer fra.

Hvis du ikke længere benytter dig af IF Silkesinds tilbud og ønsker at melde dig ud, vil vi meget gerne høre fra dig.

Udmeldelse skal ske via mail mail@if-silkesind.dk , som også fremgår af hjemmesiden.