IF Silkesind ubesejret på JYSK PARK

Søndag d. 3. december og dermed den 1. søndag i advent, var IF Silkesinds medlemmer og pårørende inviteret på JYSK PARK til fodboldkamp mellem SIF og Randers.

Vi deltog 30 personer på en kølig men solrig eftermiddag, og som sidste år, da vi også var afsted, vandt SIF igen. Denne gang blev det til en sejr på 3-2 på bl.a. 2 mål af Robert Skov, som herunder scorer på straffespark og udligner til 2-2.

4 af målene blev scoret i vores ende af stadion, så vi kunne ikke have ønsket os en bedre plads

Tak til SIF for invitationen og tak til vores medlemmer for en solid opbakning til de lokale helte på banen. Dejligt at vi kan mødes og styrke vores fællesskab på tværs af de ugentlige aktiviteter i foreningen.