Vellykket julefrokost

Tak til alle for deltagelsen i IF Silkesinds julefrokost d. 3. december i Mødestedets café.

En dejlig aften med god mad, julesange, julezumba for de modigste, oplæsning af eventyr og solosang om en lille undulat.

Der blev gået til stålet i den traditionsrige pakkeleg og trods formandens præcisering af reglerne inden starten, blev der alligevel udviklet nye strategier for at erobre pakker. Dette kræver flere regler før næste års julefrokost, men alle gik fra pakkelegen med godt humør og mindst een gave.

Arrangementsudvalget havde også en finurlig leg om en gave, der gik på rundtur til bl.a. en meget aktiv volleyballspiller, en dame med gode stænger og flere andre inden den endelig fandt sin ejermand eller rettelig ejerkvinde.

Alt i alt en herlig aften i godt selskab, hvor der blev fortalt anekdoter ved bordene, grinet og set frem til nye spændende oplevelser i 2016.

Rigtig god jul og godt nytår til alle vore medlemmer, aktive som passive, samt til instruktører og frivillige omkring foreningen.